Bancuri cu Garcea

Bancuri cu Garcea. Cele mai tari bancuri cu garcea de pe internet!

Garcea ajunge la scoala si doamna invatatoare il intreaba:
- Garcea cu ce vi la scoala?
- Cu bicicleta, doamna invatatoare!
- Axinte, tu cu ce vi la scoala?
-Cu Gipanul lui tata, doamna!
A doua zi profesoara il intreaba pe Bula:
-Bula tu cu ce vii la scoala?
-Cu ultima serie 7 de la Bmw!
-Atunci cum de ai intarziat?
-Mi-a cazut lantul!
Mai multe Bancuri aici :  Bancuri Noi
Stiti cele mai tari bancuri cu garcea sau cele mai noi bancuri cu garcea, le puteti adauga putin mai jos !

7 comentarii:

  1. Garcea il intreaba pe taica-sau:
    - Tata, cum se fac banii?
    - Pai, Garcea draga, cum sa se faca? Din copaci!
    - Si copacii cum se fac?
    - Pai, cand doi copaci stau mai mult singuri, se mai face un copac; mititel!...

    RăspundețiȘtergere
  2. Garcea, politist la Circulatie, in mijlocul drumului... La un moment dat, un popa pe bicicleta. Garcea il opreste:
    - Popo, unde megi?
    - Cu Dumnezeu, inainte, fiule!
    - Aha, te-am prins! Amenda! Sunteti doi pe bicicleta!...

    RăspundețiȘtergere
  3. Garcea la examenul final al Scolii de subofiteri de circulatie. Examinatorul il intreaba:
    - Cine a condus Dacia?
    a) Decebal
    b) Traian
    c) Cosbuc.
    Garcea:
    - Pai, Decebal, domnule!
    - Bravo! Dar cum ti-ai dat seama?
    - Pai, Cosbuc nu avea carnet, iar Traian daca conducea Dacia cum conduce Romania!... Ca e prost de da in gropi!...

    RăspundețiȘtergere
  4. Pentru ca se simte mereu foarte singur, plutonierul Garcea merge la un Pet Shop sa-si cumpere un animal de companie cat mai special... Vanzatoarea ii propune si pana la urma ii si vinde, un gandacel cu 100 de picioare, intr-o cutie de carton. Fericit, Garcea isi ia cutia, se duce acasa si si-o aseaza pe canapeaua din living. La un moment dat, Garcea zice:
    - Prietene, mergem la o bere?
    Niciun raspuns.
    - Prietene, hai la o bere!...
    Niciun raspuns.
    Atunci, Garcea ridica cutia, priveste prin ferestruica in ea si murmura:
    - Hai, ma' Romica, la o bere!...
    Atunci, din cutie se aude un glas domol:
    - Te-am auzit de prima data!... Da' imi pun pantofii!...

    RăspundețiȘtergere
  5. Intrebare: De ce subofiterul Garcea, si-a impuscat colegul, in patrulare fiind?
    Raspuns: Pai, pentru ca au trecut pe langa un magazin, pe a carui usa scria, clar si mare, 'Trage'!...

    RăspundețiȘtergere
  6. Bancuri cu garcea - top bancuri cu Garcea18 octombrie 2011 la 14:31

    Instructorul de calculatoare:
    - Uitati, acest buton de pe tastatura se cheama 'Delete'.
    Garcea:
    - Dilit esti tu, ma! Si toata familia ta!...

    RăspundețiȘtergere
  7. BANCURI CU POLITISTI19 octombrie 2011 la 11:16

    Trei poliţişti stăteau de vorbă:
    - Aşa de proastă este nevastă-mea, zice primul, că închiriază videocasete şi noi nici măcar nu avem video.
    - A mea, zice al doilea, e şi mai proastă, a cumpărat detergent de spălat vase şi noi nici nu avem maşină de spălat vase...
    - Ale voastre nu sînt nimic, zice al treilea, eu am fost cu nevastă-mea la supermarket să facă cumpărături şi ea şi-a luat 20 de prezervative pentru vacanţă... Vă daţi seama ce proastă, ca eu nici nu mă duc cu ea…

    RăspundețiȘtergere